Loading... Loading...

POLITICA DE LIVRARE

  • Home
  • Politica de Livrare

Modul de cumpărare a unui abonament online este urmatorul: 

* dacă este vorba despre un membru existent, acesta se autentifică în aplicație sau în contul online de membru din website cu ajutorul datelor de autentificare pe care le-a primit deja (adresa de email și un cod pin). Apoi accesează secțiunea dedicată vânzării de abonamente. Membrul selecteaza clubul, apoi vede lista cu toate abonamentele pe care le poate achiziționa online. La fiecare abonament se afișează prețul, atât total de plată, cât și pe lună, dacă este vorba despre un abonament pe mai multe luni. În cazul unei campanii, aceasta se afișează distinct pentru a atrage atenția. La fiecare abonament se afișează și o descriere în care se menționează serviciile incluse în respectivul abonament și orice altă informație utilă pentru membru. Membrul selectează abonamentul dorit și trece la pasul următor. Dacă este vorba despre un membru nou, fără cont în baza de date, acest procedeu este inversat. Adică noul client vede lista cu abonamente la fel ca mai sus și după ce selectează abonamentul dorit trebuie să-și completeze datele personale într-un formular, pe baza cărora se creează contul de membru în platforma de gestiune. În continuare, fluxul este identic în ambele cazuri. Membrul selectează data de început a abonamentului, completează datele de facturare, în caz că lipsesc, poate vizualiza contractul de membru (previzualizare) și apasă pe butonul Cumpără abonament. Membrul este redirecționat către platforma procesatorului de plăți online unde își completează datele cardului bancar. Dacă plata se procesează corect, abonamentul este activat în softul de gestiune și membrul primește emailurile de confirmare, alături de contractul de membru și factură.

* in cazul unor probleme legate de plati, membrul se va adresa receptiei clubului sau prin e-mail.